Actes d'entrega

Lliurament dels Premis de Recerca de BAT i dels Premis de projecte d'FP 2016

premiats 1

La Fundació va lliurar, el passat dijous 9 de febrer, 6 premis als millors treballs de recerca de Batxillerat i 3 als millors treballs de projecte de Formació Professional del Baix Camp. L'import global ha estat de 7.500€.

Llegiu-ne més...

Lliurement de les beques de Formació Professional i els Premis de Recerca 2013-2014

bequesfpipremis

La Fundació Privada Reddis va lliurar 11 beques als alumnes de Cicles de Formació Professional de Grau Superior i 6 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat. L'import global de les beques i els premis ha estat de 12.800€.

Lliurament de les beques de mobilitat a la Facultat de CEiE de la URV 2013-2014

beques mobilitat 2014

La Fundació Privada Reddis va lliurar, el passat 26 d'octubre a les 19.30h, les beques als estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV que han realitzat una estada a l’estranger durant el curs 2013/2014.

Enguany la dotació total de la beca ha estat de 15.000€, la qual s'ha repartit entre els 26 estudiants en funció del nombre de mesos que han realitzat l’estada. Aquest curs hi ha hagut un total de 4 alumnes que han gaudit d’una estada de 10 mesos i 22 d’una de 5 mesos.

Llegiu-ne més...

Lliurement de les beques de Formació Professional i els Premis de Recerca 2012-2013

beques 1

La Fundació Privada Reddis va lliurar 13 beques als alumnes de Cicles de Formació Professional de Grau Superior i 4 Premis de Recerca i 4 accèssits als alumnes de Batxillerat. L'import global de les beques i els premis ha estat de 13.800€.

Llegiu-ne més...

Lliurament de les beques de mobilitat acadèmica als alumnes de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV 2012-2013

beques 6

La Fundació Privada Reddis ha lliurat, avui 5 de novembre a les 19.30h, les beques als estudiants de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la URV que han realitzat una estada a l’estranger durant el curs 2012/2013.

Enguany la dotació total de la beca ha estat de 15.000€, la qual es reparteix entre els 22 estudiants en funció del nombre de mesos que han realitzat l’estada. Aquest curs hi ha hagut un total de 8 alumnes que han gaudit d’una estada de 10 mesos i 14 d’una de 5 mesos.

Llegiu-ne més...

Entrega els Premis de Recerca de Batxillerat i beques als alumnes de Formació Professional

Un alumne recollint un premis de Recerca de Batxillerat

Primera edició dels Premis de Recerca de Batxillerat i l’acte de lliurament de les beques que la Fundació atorga, des de l’any 1995, als estudiants de Formació Professional. Per al curs 2010-2011, la FPR ha concedit 12 beques als alumnes de Cicles Formatius de Formació Professional de Grau Superior i 4 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import total de 12.200€.

Entrega beques Erasmus 2011

L'acte va ser presidit pel Sr. Valero Camps, president de la Fundació Privada Reddis, la Dra. M. Glòria Barberà, degana de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, el Sr. Albert Fonts, coordinador de Relacions Institucionals de la FCEE, i la Sra. Dolors Sardà, regidora d'Ensenyament de l'Ajuntament de Reus.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Beques » Actes d'entrega