Entrega els Premis de Recerca de Batxillerat i beques als alumnes de Formació Professional

Primera edició dels Premis de Recerca de Batxillerat i l’acte de lliurament de les beques que la Fundació atorga, des de l’any 1995, als estudiants de Formació Professional. Per al curs 2010-2011, la FPR ha concedit 12 beques als alumnes de Cicles Formatius de Formació Professional de Grau Superior i 4 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import total de 12.200€.

recerca batxillerat 1

La Fundació Privada Reddis atorga, des de l'any 1995, beques als estudiants de Formació Professional. Aquest any han estat 12 els alumnes que han demostrat un bon aprofitament al llarg dels seus estudis i que han pogut beneficiar-se d'aquestes beques.

Les beques tenen un import de 600€ i es distribueixen proporcionalment al nombre d'alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de cada IES de la comarca del Baix Camp (IES Gaudí, IES Horticultura, IES Baix Camp, IES Domènech i Muntaner, IES Ramon Berenguer IV i l'Escola d'Hoteleria i Turisme).

La concessió d'aquests ajuts permet accedir als estudis universitaris després de finalitzar l'etapa d'ensenyament postobligatòria.

Però, a més a més de les beques de formació professional, la Fundació Privada Reddis ha convocat, per primer any, la primera edició dels premis de recerca de batxillerat, amb l'objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l'ensenyament secundari postobligatori.

Sota un jurat format pel sr. Josep Ramon Tarragó (en representació del Departament d'Ensenyament), el sr. Valero Camps (en representació de la Fundació Privada Reddis), la sra. Montserrat Jové (en representació de la Universitat Rovira i Virgili) i el sr. Ramon Martí (en representació dels directors dels centres de secundària del Baix Camp); s'han establert dos primers premis de 1.500 € (un per treballs de caire Científic i Tecnològic i un altre per treballs relacionats amb les Humanitats, les Ciències Socials i l'Art) i dos segons premis de 1.000€ (un per treballs de caire Científic i Tecnològic i un altre per treballs relacionats amb les Humanitats, les Ciències Socials i l'Art).

En aquesta primera edició s'han presentat un total de 37 treballs de recerca, i els guanyadors han estat:

Àmbit Científic – Tecnològic:

• 1r. Premi: Una ment compartida (Clàudia Farré Balañà – IES Joan Guinjoan, de Riudoms)
  • 2n. Premi: Conrear sense sòl? Els cultius hidropònics (Maria Vidal Borràs – IES Salvador Vilaseca, de Reus)

Àmbit d'Humanitats, Ciències socials i Art

• 1r. Premi: Memoranda – Un passeig per la cultura romana (Júlia Vilafranca Molero – IES Gabriel Ferrater, de Reus)
  • 2n. Premi: La qualitat de vida a Reus: indicadors econòmics, socials i medioambientals (Júlia Trill Granollers – IES Domènech i Muntaner, de Reus).
El president del jurat que ha escollit els Premis de Recerca, Sr. Josep Tarragó, el Sr. Valero Camps, president de la Fundació, la directora dels Serveis Territorials, Sra. M. Àngels González i la regidora d’ensenyament de l’Ajuntament de Reus, Sra. Ma. Dolors Sardà.El president del jurat que ha escollit els Premis de Recerca, Sr. Josep Tarragó, el Sr. Valero Camps, president de la Fundació, la directora dels Serveis Territorials, Sra. M. Àngels González i la regidora d’ensenyament de l’Ajuntament de Reus, Sra. Ma. Dolors Sardà.

L'acte ha estat presidit per la directora dels Serveis Territorials, sra. M. Àngels González, i ha comptat amb la presència del president de la Fundació Privada Reddis, sr. Valero Camps, la regidora d'ensenyament de l'Ajuntament de Reus, sra. Ma. Dolors Sardà i el president del jurat que ha escollit els Premis de Recerca, sr. Josep Tarragó; així com dels pares i familiars de tots els alumnes becats.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Beques » Actes d'entrega » Entrega els Premis de...