Lliurement de les beques de Formació Professional i els Premis de Recerca 2013-2014

La Fundació Privada Reddis atorga, des de l’any 1995, beques als estudiants de Formació Professional. Al llarg d’aquests 19 anys, ha becat prop de 170 alumnes d’ FP i ha entregat  al voltant de 150.000€. Aquest any han estat 11 els alumnes que han demostrat un bon aprofitament al llarg dels seus estudis i que han pogut beneficiar-se d’aquestes beques.

Les beques d'FP tenen un import de 600€ i es distribueixen proporcionalment al nombre d'alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de cada IES de la comarca del Baix Camp (IES Gaudí, IES d’Horticultura, IES Baix Camp, IES Domènech i Muntaner, IES Ramon Berenguer IV i l’Escola d’Hoteleria i Turisme, IES Berenguer d’Entença i l’Escola d’Art i Disseny). L’import total en beques per al curs 2013-2014 ha estat de 6.600€.

La concessió d'aquests ajuts permet accedir als estudis universitaris després de finalitzar l’etapa d’ensenyament post obligatòria.

beques ipremis 2014 4Un dels 11 alumnes becats de Formació Professional recollint el seu diploma

Però, a més a més de les beques de formació professional, la Fundació Privada Reddis ha convocat, per quart any consecutiu, una nova edició dels Premis de Recerca de Batxillerat, amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori.

El jurat, presidit pel Sr. Josep Ramon Tarragó (en representació del Departament d’Ensenyament) i format pel Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari), la Sra. Montserrat Jové (en representació de la Universitat Rovira i Virgili), la Sra. Maria Teresa Piquer (en representació de la Fundació Privada Reddis) i el Sr. Josep Gabriel Lluís (en representació dels directors/es dels centres de secundària del Baix Camp), va establir els següents premis:

Àmbit Científic - Tecnològic

• 1r. Premi (1.500€): L’Univers a través de les noves tecnologies. Per Raquel Rodríguez Martín, deL Col·legi Sant Josep de Reus
  • 2on. Premi (1.000€): L’arquitectura del vi: Comparació arquitectònica entre cellers modernistes i contemporanis. Per Ignasi Pagès Arjona, de Institut Salvador Vilaseca de Reus
  • 3r. Premi (600€): De Pitàgores a Bach. Per Laura Aixalà Perelló, de l’Institut Joan Puig i Ferreter de La Selva del Camp
bequesfpipremis 20141Els 6 guanyadors de la 4a. edició dels Premis Recerca

Àmbit d’Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.500€):  Publicitat gràfica des de Reus al Món. Per Laura Casado Cisa, de l’Institut Domènech i Montaner de Reus
  • 2on. Premi (1.000€):  El FEC Festival i producció d’un curtmetratge. Per Jordan Wells Martínez, de l’Institut Ramon Berenguer IV de Cambrils
  • 3er. Premi (600€): Un camí d’esperança pel Sàhara. Per Melissa Fernández Fernández, de l’ Institut Ramon Berenguer IV de Cambrils

En aquesta quarta edició s’han presentat un total de 19 treballs de recerca. El nivell dels treballs ha estat molt elevat i el jurat ha reconegut que l’elecció final ha resultat molt complicada.

bequesfpipremis 2014D'esquerra a dreta: Josep Tarragó, president del jurat dels Premis Recerca; Valero Camps, president de la Fundació Privada Reddis; Ma. Àngels González, directora dels serveis territorials d'ensenyament i Ma. Dolors Sardà, regidora d'ensenyament

L’acte va ser presidit pel president de la Fundació Privada Reddis, Sr. Valero Camps, per la directora dels Serveis Territorials, Sra. M. Àngels González, el president del jurat dels Premis de Recerca, Sr. Josep Tarragó, la regidora d’ensenyament, Ma. Dolors Sardà, i va comptar amb la presència dels pares i familiars de tots els alumnes becats.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Beques » Actes d'entrega » Lliurement de les beques...