Lliurement de les beques de Formació Professional i els Premis de Recerca 2012-2013

La Fundació Privada Reddis atorga, des de l’any 1995, beques als estudiants de Formació Professional. Al llarg d’aquests 18 anys, ha becat prop de 150 alumnes d’ FP i ha entregat  al voltant de 140.000€. Aquest any han estat 13 els alumnes que han demostrat un bon aprofitament al llarg dels seus estudis i que han pogut beneficiar-se d’aquestes beques.

Les beques d'FP tenen un import de 600€ i es distribueixen proporcionalment al nombre d'alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior de cada IES de la comarca del Baix Camp (IES Gaudí, IES d’Horticultura, IES Baix Camp, IES Domènech i Muntaner, IES Ramon Berenguer IV i l’Escola d’Hoteleria i Turisme, IES Berenguer d’Entença i l’Escola d’Art i Disseny). L’import total en beques per al curs 2012-2013 ha estat de 7.800€.

La concessió d'aquests ajuts permet accedir als estudis universitaris després de finalitzar l’etapa d’ensenyament post obligatòria.

beques 2Un dels 13 alumnes becats de Formació Professional recollint el seu diploma

Però, a més a més de les beques de formació professional, la Fundació Privada Reddis ha convocat, per tercer any consecutiu, una nova edició dels Premis de Recerca de Batxillerat, amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori.

El jurat, presidit pel Sr. Josep Ramon Tarragó (en representació del Departament d’Ensenyament) i format pel Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis), la Sra. Montserrat Jové (en representació de la Universitat Rovira i Virgili), la Sra. Maria Teresa Piquer (en representació de la Fundació Privada Reddis) i el Sr. Prudenci López (en representació dels directors/es dels centres de secundària del Baix Camp), va establir els següents premis:

Àmbit Científic - Tecnològic

• 1r. Premi (1.500€): Cures pal·liatives al Camp de Tarragona. Per Maria Agràs Guàrdia, de l’Institut Baix Camp de Reus
  • 2on. Premi (1.000€): Fermentació alcohòlica, Biotecnologia alimentària mil·lenària. Per Enric Petrus Pérez, de l’Institut de Cambrils
  • Accèssit (400€): Formulem ?- Disseny del traçat d’un circuit de Fórmula 1. Per Enric Auladell Bernat, de l’Institut Gabriel Ferrater de Reus
  • Accèssit (400€): La bioluminescència, estudi pràctic amb Pyrocystis Lumula i Vibrio Fischeri. Per Miguel Bernús Pérez, de l’Institut Cambrils
beques 3La guanyadora del 1r. Premi de Recerca de l'Àmbit Científic - Tecnològic, Maria Agràs, recollint el diploma

Àmbit d’Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.500€): El llegat de l’evolució. Estudi biodemogràfic del poble de Gallicant. Per Eva Pujals Vidal, de l’Institut Gabriel Ferrater de Reus
  • 2on. Premi (1.000€): La vida en un marc. Per Iris Domingo Domingo, de l’Institut Joan Guinjoan de Riudoms.
  • Accèssit (400€): The Imaginarium of Tim Burton. Per Ariadna Roca Fernández, de l’Institut Cambrils
  • Accèssit (400€): Ajuda humana a Reus: la nostra realitat. Per Gemma Salvat Carbó, del Col·legi La Salle de Reus

En aquesta tercera edició s’han presentat un total de 30 treballs de recerca. El nivell dels treballs ha estat molt elevat i el jurat ha reconegut que l’elecció final ha resultat molt complicada.

beques 4D'esquerra a dreta: Ma. Àngels González, directora dels serveis territorials d'ensenyament, Valero Camps, president de la Fundació Privada Reddis i Ma. Dolors Sardà, regidora d'ensenyament

L’acte va ser presidit pel president de la Fundació Privada Reddis, Sr. Valero Camps, per la directora dels Serveis Territorials, Sra. M. Àngels González, el  president del jurat que ha escollit els Premis de Recerca, Sr. Josep Tarragó, la regidora d’ensenyament, Ma. Dolors Sardà, i ha comptat amb la presència dels pares i familiars de tots els alumnes becats.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Beques » Actes d'entrega » Lliurement de les beques...