Ja podeu veure el 1er capítol que la Fundació ha preparat amb Canal Reus TV

Amb la voluntat de donar-se a conèixer millor, i d'apropar a la ciutadania les activitats que realitza i els projectes que ajuda a finançar, la Fundació ha preparat una sèrie de 9 capítols que difonen la labor de la Fundació en els seus 3 àmbits d'actuació: educatiu, social i cultural.

Els capítols es podran veure cada dijous per Canal Reus TV, just després de l'informatiu del migida i fins l'endemà al matí, amb repeticions cada dues hores, i els diumenges durant tot el dia.

També estaran disponibles al web de la Fundació Reddis a finals de setmana.

Últims dies per a matricular-se al taller de Neus Segrià

Divendres 27 d'abril finalitzarà el període d'inscripció pel taller de Neus Segrià, que tindrà lloc del 2 al 27 de maig. Aquest serà el segon taller per conèixer un dels nostres artistes reusencs, ja que el primer va ser dedicat a Joan Rebull.

La matriculació dels tallers Coneguem les / els nostres artistes es realitza, com sempre, al Casal de les Dones, Plaça de la Patacada, 9, de Reus.

Els tallers aniran a càrrec de Carme Puyol Torres, historiadora i tècnica d’arxius, i es duran a terme de 18 a 20 h.

La Fundació Privada Reddis presenta el calendari d'actes del seu 20è aniversari, una nova imatge i la nova pàgina web

Després de 20 anys de la seva constitució i després de 20 anys al servei de la comarca, la Fundació celebra, aquest any, el seu 20è aniversari.

La història i labor de la Fundació queda recollida en l'apartat "La institució" d'aquest web.

Xifres significatives d'aquests 20 anys

Llegiu-ne més...

La Fundació Privada Reddis estrena nova web

La Fundació està de celebració. A banda de preparar un calendari d'actes en motiu del seu vintè aniversari també ha estrenat un nou web on hi podreu trobar qualsevol informació relacionada amb la Fundació, conèixer els projectes en què està treballant, visitar el fons cultural i llegir l'apartat "Parlen de la Fundació".

La remodelació del web ha estat realitzada per Ovni comunicació visual.

L'exposició de pintura Ceferino Olivé ja està oberta al públic

Ja es pot visitar l'exposició del 7é Premi de pintura Ceferino Olivé a la sala d'actes de la Fundació. L'horari de visites és de dilluns a divendres, de 9.00h a 13.00h i de 16.00h a 19.00h, i els dissabtes de 9.00h a 13.00h.

L'exposició romandrà oberta fins el 23 de novembre de 2011.

També podeu fer una visita virtual a la Galeria del 7é premi de pintura Ceferino Olivé.

Noves fotografíes al projecte "Ruta enigmàtica per la Prioral i el Campanar"

L'activitat "Ruta enigmàtica per la Prioral i el Campanar" està sent un èxit. Ja hi han participat més de 300 alumnes de les escoles del Baix Camp. Podeu veure les fotografies a la pàgina del projecte.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Actualitat