La Fundació Privada Reddis presenta el calendari d'actes del seu 20è aniversari, una nova imatge i la nova pàgina web

Després de 20 anys de la seva constitució i després de 20 anys al servei de la comarca, la Fundació celebra, aquest any, el seu 20è aniversari.

La història i labor de la Fundació queda recollida en l'apartat "La institució" d'aquest web.

Xifres significatives d'aquests 20 anys

La Fundació ha anat avançant al llarg de tots aquests anys i ha volgut adaptar-se al present. Per això ha estrenat una nova pàgina web, que exposa tota la feina feta i que actualitza la seva presència online; i un nou logotip, que serà la imatge del 20è aniversari durant tot l'any 2012.

Nova imatge gràfica 20è aniversari

El símbol de la Fundació Privada Reddis tenia el seu origen en el cisellat que figura a la coberta del Llibre de la Cadena, del s. xvi, conservat al Museu Salvador Vilaseca, manual que establia la normativa legal per a la pràctica dels oficis i comerços a la Ciutat de Reus.

Rosa de vuit pètals a les llambordes que decoren el paviment de la plaça del Castell de Reus.Rosa de vuit pètals a les llambordes que decoren el paviment de la plaça del Castell de Reus.

Una posterior síntesi i racionalització de la marca actual, a càrrec dels grafistes reusencs Albert i Jordi Romero, ha portat a una segona interpretació, representació geomètrica d'una rosa simple de vuit pètals, de barbes circulars, molt similar a la que apareix en el Llibre del Comú, llibre de comptes, de pergamí, del 1391, primer document històric conegut amb una rosa, feta per un comptable de l'Ajuntament que oblidà que la rosa era de cinc pètals, com les de les armes de Roger de Belfort. Actualment també es troba en les llambordes que decoren el paviment de la plaça del Castell.

Imatge del 20è aniversari de la Fundació Privada Reddis.

Nova pàgina web

La Fundació Privada Reddis aprofita la celebració del seu 20è aniversari per actualitzar la seva presència online. L'objectiu principal d'aquesta remodelació ha estat definir la seva labor a partir de les activitats, els projectes en què col·labora, les beques que concedeix i els premis que organitza.

Per tal de crear l'arquitectura de continguts s'ha optat per un senzill menú de quatre apartats: La institució, Notícies, Projectes i beques i Fons cultural, amb els seus subapartats respectius. S'ha cuidat especialment la secció de projectes, amb una passarel·la destacada a la pàgina inicial i fent que cadascun d'ells es pugui considerar una petita "web dins de la web", posant a l'abast del visitant informació detallada i actualitzada, fotografies i, en alguns casos, vídeos.

A nivell aspectual, s'ha optat per una paleta de color sobri basada en el beix i el marró, amb un toc de vermell teula per donar èmfasi allà on és necessari. Una capsa en blau grisós subratlla les pàgines i conté la navegació secundària del lloc. Val a dir que l'apartat Fons cultural presenta un aspecte únic dins la web, amb una gràfica propera a les revistes d'art.

La remodelació d'aquesta pàgina web ha anat a càrrec d'Ovni Comunicació Visual.

Calendari d'actes

La Fundació Privada Reddis durà a terme diversos actes per a la celebració del seu aniversari, amb la voluntat de projectar-se a la ciutat i a la comarca, i alhora vincular-se amb les seves institucions:

Febrer

• Divendres 17: Concert del 20è aniversari de la Fundació, a favor de la Lliga contra el càncer.

Març

Abril

• Presentació llibre de poesia de Bartrina, editat per la Fundació Privada Reddis.

Maig

Juny

• Exposició 20è aniversari Fundació Privada Reddis. Comissari: Toni Orensanz.

Setembre

• Presentació cartell-litografia artista.
  • Presentació projecte televisiu Beca Canal Reus TV, URV i Fundació Privada Reddis.

• 3r. Taller Coneguem [les/els] nostres artistes, Ramon Ferran.
  • Cicle de conferències sobre pedagogia.
  • Lliurement Beques Erasmus FCEE URV.
  • Lliurament Premis Facultat de Medicina URV.
  • Exposició Fons sonor Ràdio Reus.

Desembre

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Actualitat » La Fundació Privada Reddis...