La Fundació recull "el seu guardó" de la ciutat 2012

La Fundació Privada Reddis va recollir divendres 21 de setembre, un dels guardons de la ciutat que concedeix cada any l'Ajuntament de Reus, en "reconeixement a la seva tasca al servei de la ciutat, col•laborant en la promoció i realització de tota mena d’accions i programes de caràcter educatiu, social i cultural en benefici de les persones vinculades al Baix Camp i, de manera especial, en acomplir-se enguany el 20è aniversari de la seva creació”.

L'acte de lliurement va tenir lloc al Saló de Plens i també va reconèixer la tasca de l'Associació de Concerts de Reus, la Banda de Cornetes i Tambors Verge de Misericòrdia, el Centre de Formació d’Adults Mas Pellicer, el Col•legi Sant Josep, la Confraria de Sant Pere Apòstol, el Cos de Bastoners de l’Orfeó Reusenc, Llop’s Teatre i Òmnium Baix Camp.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Actualitat » La Fundació recull "el...