L'Ajuntament de Reus concedeix un dels guardons de la ciutat a la Fundació

Aquest divendres 21 de setembre a les 20.00 hores, l'Ajuntament de Reus oferirà l'acte de Lliurement dels guardons de la ciutat.

La Fundació Privada Reddis ha estat un dels guardonats d'aquest 2012, entre els que també es troben: la Banda de Cornetes i Tambors Verge de Misericòrdia, la Confraria de Sant Pere Apòstol, el Col·legi Sant Josep, Llop’s Teatre SF/87, el Centre de Formació d’Adults Mas Pellicer, l’Assocació de Concerts de Reus, Òmnium Cultural del Baix Camp i el Cos de Bastoners de l’Orfeó Reusenc.

Us trobeu aquí: Inici » Notícies » Actualitat » L'Ajuntament de Reus concedeix...