Beques Erasmus Facultat d'Econòmiques

La Fundació Privada Reddis subvenciona, des de fa uns anys, el programa Erasmus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials (FCEE) de la Universitat Rovira i Virgili, per tal de promoure la realització d'estades de mobilitat acadèmica dels estudiants.

La dotació econòmica de la beca és de 1.200€, si l'estada és d'un curs acadèmic,i de 600€, si l'estada és quadrimestral. Per aquest curs, l'import entregat per la Fundació Privada Reddis ascendeix a 12.000€.

L'acte de lliurament de les beques de mobilitat tindrà lloc el mes d'octubre a la Fundació Privada Reddis, on els alumnes presentaran una memòria del que han realitzat.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Beques » Beques Erasmus Facultat d'Econòmiques...