Beques Facultat de Medicina

La Fundació Privada Reddis, com cada any per Sant Lluc, atorga uns ajuts a la Facultat de Medicina, premiant els millors treballs d'investigació que han fet els alumnes que encara cursen la carrera. L'import total és de 1.500€ i aquesta quantitat es reparteix en un premi valorant en 600€ i tres premis valorats en 300€.

A banda d'això, la Fundació continua entregant ajudes per al Doctorat. Aquest any, s'han entregat 3 beques per valor de 2.600€.

L'acte de lliurament dels premis tindrà lloc el dia de Sant Lluc, 17 d'octubre de 2011, com cada any a la Facultat de Medicina de Reus, coincidint amb la inauguració de curs.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Beques » Beques Facultat de Medicina