7ena edició del Premi de pintura Ceferino Olivé

7ena edició del Premi de pintura Ceferino Olivé
La inauguració
Totes les pàgines

La Fundació Privada Reddis organitza, des de fa 14 anys, el Premi de pintura Ceferino Olivé. Aquest any s'han presentat un total de 77 obres, que han estat exposades durant un mes a les instal·lacions de la fundació.

El 7è premi Ceferino Olivé al programa Plàstic de Canal Reus TV.
Jaume Camats, Josep Bahima i Paquita Ciurana, els tres guanyadors del premi.Jaume Camats, Josep Bahima i Paquita Ciurana, els tres guanyadors del premi durant l'acte d'inauguració.

La Fundació Privada Reddis, conscient de la importància que té per a la societat actual la potenciació de les arts i per tal de dotar-se d'un fons propi, va instituir, ara fa 14 anys, un Premi de Pintura en memòria del destacat artista reusenc Ceferino Olivé, que enguany arriba a la 7ena edició.

Els participants al concurs han tingut més de 3 mesos per preparar els seus quadres i un jurat, format per diversos experts, ha seleccionat les 3 obres guanyadores.

Els premis estan dotats amb:

• 1er. premi: 5.000€
  • 2on. premi: 3.000€
  • 3er. premi: 2.000€

El guanyador del concurs tindrà, a més, l'opció d'utilitzar la sala d'actes de la Fundació per a dur a terme una exposició dels seus quadres durant el mes de novembre de l'any següent.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » 7ena edició del Premi...