8è Premi de Pintura Ceferino Olivé

La inauguració de l'exposició tindrà lloc el proper divendres 25 d'octubre a les 19.30h, on es faran públics els noms dels 3 guanyadors.

ceferino olive

El termini de presentació d'obres va finalitzar el passat 30 de setembre. Un jurat format per diversos acadèmica i expert en art, juntament amb diversos membres de la Fundació, va seleccionar els finalistes i els 3 guanyadors que es faran públics el proper 25 d'octubre a les 19.30 h a la sala d'actes de la Fundació Privada Reddis.

Enguany hi han hagut un total de 102 obres participants, un considerable augment respecte a les 67 de l'any passat. Les obres finalistes i guanyadores seran exposades a la seu de la Fundació Privada Reddis, del 25 d’octubre al 15 de novembre de 2013.

Els premis estaran dotats amb:

- Primer Premi: 4.000€

- Segon Premi: 2.000€

- Tercer Premi: 1.000€

El guanyador del concurs tindrà, a més, l’opció d’utilitzar la sala d’actes de la Fundació, per dur a terme una exposició dels seus quadres durant el mes de novembre de l’any següent al del concurs.

La Fundació Privada Reddis va crear, al 1999, el Premi de Pintura Ceferino Olivé –en memòria d’aquest destacat artista reusenc- que actualment segueix sent un dels baluards culturals de la Fundació. Al marge dels artistes de prestigi que hi han participat, una bona mostra de les seva repercussió són les més de 700 obres que s’hi han presentat en les set edicions convocades al llarg de catorze anys.

Les pintures del premi constitueixen, a dia d’avui, un important fons cultural, bona part del qual està actualment dipositat al Museu d’Art i Història de Reus (MAHR).

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » 8è Premi de Pintura...