Col·laboració amb la Banda Simfònica de Reus per un projecte de formació

L'aportació econòmica de la Fundació Privada Reddis servirà per cobrir les despeses de l'estada del prestigiós director veneçolà Jesús Ignacio Pérez Perazzo, que dirigirà i actuarà amb la Banda dins el cicle "Reus a 4 bandes".

roda premsa

El passat divendres 26 d'abril va tenir lloc, a la sala d'actes de la Fundació Privada Reddis, la roda de premsa per presentar la col·laboració entre la Fundació i la Banda Simfònica per aquest 2013.

La Banda Simfònica organitza, per segon any consecutiu, un cicle de 4 concerts de música de banda al Teatre Bartrina amb el nom "Reus a 4 bandes".  Enguany el director convidat serà el veneçolà Jesús Ignacio Perez Perazzo, fundador de la Banda juvenil Simón Bolívar de Veneçuela. El pimer concert ja es va celebrar el passat 14 d'abril, i el segon està programat pel proper 19 de maig sota la direcció del mateix director Perazzo.

Però el director veneçolà no nomé dirigirà la Banda Simfònica de Reus en solitari. També actuarà en col·laboració de la Unió Musical de Tarragona en un concert que tindrà lloc el proper 5 de maig al Teatre Tarragona, i en el que es comptarà amb la col·laboració de diversos cors. L'obra que s'interpretarà serà "La marxa fúnebre i triomfal" d'Héctor Berlioz.

Durant la seva estada a Reus, el director veneçolà també desenvoluparà jornades de formació amb l'objectiu de treballar per als joves.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Col·laboració amb la Banda...