Col·laboració en el FOTOSPORT 2012. XXII Biennal Internacional de Fotografia de l'Esport

L'aportació que realitza la Fundació va destinada a cobrir les despeses d'edició del llibre que es fa arribar als participants, centres de fotografia, biblioteques, museus i centres culturals d'arreu del món amb les millors obres presentades. Foto: Andreu Nogueró (www.fotoartreus.cat)

fotosport

Fotosport és la Biennal Internacional de Fotografia que s'organitza, ininterrompudament des de 1970, pel Club Natació Reus Ploms.

La participació d'enguany ha estat de 1510 obres de 148 autors de 36 països de tot el món. Amb les obres premiades i seleccionades s'edita un llibre que es fa arribar als diversos participants, als centres de fotografia, biblioteques, museus  i centres culturals d'arreu del món. Els premiats reben una medalla de bronze dissenyada exclusivament per a cada edició pel reusenc Ramon Ferran.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Col·laboració en el FOTOSPORT...