Col·laboració en l’exposició de "Cartells de la Transició" del fons Pere Anguera

Índex d'article
La signatura
L'exposició
Totes les pàgines

La Fundació Privada Reddis realitza una aportació econòmica per dur a terme l'exposició de cartells del fons Pere Anguera. Aquesta col·laboració amb el Centre de Lectura de Reus és el punt de partida de futures col·laboracions.

Cartells de la transició - "Marxa de la llibertat"

La Fundació Privada Reddis, mitjançant una aportació econòmica, ha col·laborat amb el Centre de Lectura per a dur a terme l'exposició "Cartells de la Transició", una selecció de trenta dels gairebé cinc-cents cartells que integren el fons de Pere Anguera Nolla (Reus, 1953-2010) i que la seva vídua, Mercè Costafreda, ha donat recentment a l'Institut Municipal de Museus de Reus.

La temàtica de cartells és ben diversa, però els que han estat exposats són pràcticament tots representatius dels diferents esdeveniments polítics i culturals de l'etapa final del règim franquista i dels primers anys de la democràcia.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Col·laboració en l’exposició de...