Concert amb la Banda Simfònica de Reus

L'actuació tindrà lloc el divendres 21 de setembre a les 18.30 hores a la Plaça del Mercadal. En acabar, la Fundació recollirà un dels guardons de la ciutat concedit per l'Ajunament de Reus.

banda simfonica

La Fundació Privada Reddis es troba a la recta final del seu vintè aniversari i, amb la voluntat d‘obrir-se a la ciutadania i divulgar la seva obra cultural i social, continua organitzant un seguit d’actes amb diverses entitats de la ciutat.

Amb la intenció de recuperar els concerts a l’aire lliure que molts anys enrere duia a terme la Banda Simfònica de Reus i en el marc del vintè aniversari de la Fundació, la institució vol celebrar les Festes de la Mare de Déu de la Misericòrdia amb els reusencs i oferir-los aquest concert gratuït.

El conjunt musical oferirà el següent repertori:

Merhamet                                            D. Miguel

Marxa Eslava                                       P.I. Tchaikovsky

La Boda de Luis Alonso                     G. Giménez

Saga Candida                                       B. Appermont

Piratas del Caribe                               K. Badelt

Danzon nº 2                                         A. Marquez

Mambo nº 5                                         L. Vega

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Concert amb la Banda...