Concert de Nadal 20è aniversari de la Fundació

La Fundació Privada Reddis ha organitzat un concert de Nadal amb el Cor Mestral i l'orquestra Camerata XXI per tancar els actes del seu 20è aniversari. El concert serà gratuït i tindrà lloc el diumenge 23 de desembre a les 20.30 hores a la Prioral de Sant Pere.

foto prioral web

Els actes del 20è aniversari de la Fundació arriben a la recta final. L'entitat ha volgut preparar un Concert de Nadal obert a la ciutadania com a cloenda i ha volgut fer-ho en un lloc molt especial: la Prioral de Sant Pere.

La cultura sempre ha estat un dels principals objectius de la Fundació. Al llarg d'aquests 20 anys la Fundació ha donat suport a la vida cultural de Reus tot col·laborant amb diverses entitats locals que, per petites que siguin, es caracteritzen per la seva qualitat, la seva constància i el seu saber fer.

Així doncs, per aquesta cloenda la Fundació ha volgut comptar amb la participació d'una entitat reusenca, el Cor Mestral que, acompanyaad de l'Orquestra Camerata XXI, interpretarà un repertori nadalenc molt especial.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Concert de Nadal 20è...