Concert del 20è aniversari de la Fundació Privada Reddis a favor de la Lliga contra el càncer

La Fundació assumeix els costos de l'organització d'aquest concert (que inclou dins el seu vintè anviersari) per tal que la recaptació sigui íntegra per a la Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i de les Terres de l'Ebre.

Concert del 20è aniversari de la Fundació
Cartell del concert "Tots contra el càncer"Cartell del concert "Tots contra el càncer"

La Fundació Privada Reddis donarà el tret de sortida als actes del 20è aniversari el proper divendres 17 de febrer amb un concert de la Banda Simfònica de Reus al Teatre Fortuny. Aquesta activitat està organitzada conjuntament amb la col·laboració del Círcol de Reus que, un any més, destinarà els beneficis del concert a la Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i de les Terres de l’Ebre. La Fundació Privada Reddis assumeix, aquest any, els costos de l'actuació i organització del concert per tal que la major part de la recaptació sigui íntegra per a la Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i de les Terres de l'Ebre.  D'aquesta manera la Fundació es reafirma en un dels seus principis fundacionals com és l’obertura a la col·laboració amb les entitats locals tan de base cultural com social i assistencial. En aquest sentit aquest concert de la Banda Simfònica es farà en col·laboració amb la Lliga contra el càncer i el Círcol.

El sentit dels actes del 20è aniversari és difondre i de posar en evidència la tasca de la Fundació; mostrar també la voluntat de col·laboració amb altres entitats i obrir als ciutadans i les ciutadanes de la ciutat i comarca la informació sobre la tasca realitzada per la nostra entitat al llarg d’aquests darrers 20 anys.

Joan Borràs, president de la Lliga Contra el Càncer amb Valero Camps, president de la Fundació i Francesc Gras, president de El Círcol de Reus.Joan Borràs, president de la Lliga Contra el Càncer amb Valero Camps, president de la Fundació i Francesc Gras, president de El Círcol de Reus.
Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Concert del 20è aniversari...