Conferència Marià Fortuny: "... la fama al món, EL COR a la seva pàtria"

La Fundació Privada Reddis ha volgut afegir-se als actes de l'Any Fortuny organitzant aquesta conferència que tindrà lloc divendres 14 de desembre a les 19.00 hores a la sala d'actes dela Fundació, i que anirà a càrrec de la historiadora Carme Puyol.

cenotafi

La cultura sempre ha estat un dels principals objectius de la Fundació Privada Reddis. Al llarg d'aquests 20 anys ha intentat col·laborar amb nombroses entitats, fent especial incidència en aquelles que dirigeixen els seus esforços cap a la promoció humana i cultural, i donant suport a tots aquells projectes culturals que tenen a veure amb la cultura popular i amb artistes destacats de la nostra ciutat i comarca.

Per aquest motiu la Fundació ha volgut afegir-se als actes de l'Any Fortuny formant part del Comitè Organitzador i organitzant aquesta conferència.

Cal recordar que la Fundació té, en el seu Fons Cultural Memorial Josep Maria Sugranyes, la safata que va servir per traslladar el cor de Fortuny des de la casa de la vila fins a la Prioral de Sant Pere; i que va ser cedida a la Fundació Privada Reddis per part d'Elisa Sugranyes (filla de l'expatró de la Fundació Josep Maria Sugranyes).

safata cor fortuny

Aquesta safata, única i especial, ens durà a parlar del pintor reusenc genial i universal, i ho farem posant el focus en un moment crucial de la seva vida, tan curta com intensa.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Conferència Marià Fortuny: "......