Conferència 'Un país més culte progressa millor'

El Conseller de Cultura, Ferran Mascarell, posa punt i final als actes del 20è aniversari de la Fundació amb una conferència a la seu de la institució el dijous 14 de març a les 19.30h.

FPR

La Fundació Privada Reddis ha celebrat, durant tot l’any, el seu 20è aniversari fent les seves activitats habituals, desenvolupant diversos projectes ja planificats i duent a terme alguns actes especials. Però a més, també ha cregut que calia aprofitar l’avinentesa per recordar la feina feta fins ara i retre homenatge a tots els patrons i a totes les entitats que han rebut el suport i la col·laboració de la Fundació al llarg d’aquests anys.

Per posar punt i final a aquesta efemèride, la Fundació ha convidat l’Honorable Conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Sr. Ferran Mascarell, a pronunciar la conferència de cloenda del 20è aniversari, el proper 14 de març, a les 19.30h, a la sala d’actes de la institució.

Un acte que, a diferència de tots els que organitza la Fundació, no serà obert al públic, sinó que s’adreça als patrons i expatrons, i a les diverses entitats i institucions que ha ajudat al llarg dels seus vint anys d’existència.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Conferència 'Un país més...