Edició del llibre "Modest Gené, un escultor entre dos mons"

La Fundació Privada Reddis col·labora en la edició del llibre catàleg "Modest Gené, un escultor entre dos mons", dirigit per Joan Abelló.

Portada del llibre "Modest Gené, un escultor entre dos mons"

L'Institut Municipal de Museus de Reus ha editat el llibre catàleg Modest Gené, un escultor entre dos mons, dirigit per Joan Abelló. El llibre és la segona part del projecte iniciat amb l'exposició antològica dedicada a l'escultor que es va exhibir al Museu d'Art i Història de juny del 2010 a abril del 2011.

El llibre vol aprofundir especialment en el testimoniatge del període africà, la part més madura i original de l'obra de Gené (Reus, 1914–Bata, Guinea Equatorial, 1983). Hi ha textos de Joan Abelló, Mercè Doñate, Josefina Àlix, Marc Ferran, Josep M. Martí Bonet,  Elena Martínez-Jacquet, Estela Ocampo, Gustau Nerín, Mar Cros, Isabela de Aranzadi i Leandro Mbomio.

Interior del llibre "Modest Gené, un escultor entre dos mons"

L’acte de presentació del llibre va tenir lloc el divendres dia 10 de juny a les 19.00 hores al Museu de la Plaça Llibertat de Reus. El President de la Fundació Reddis, el Sr. Valero Camps, va intervenir en els parlaments degut a la important col·laboració que ha realitzat la Fundació Privada Reddis en l’edició d’aquest llibre.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Edició del llibre "Modest...