La Fundació Privada Reddis i la revista NW firmen un acord

La Fundació Privada Reddis i la revista NW firmen un acord que permetrtà a 50 entitats reusenques disposar de la subscripció gratuïta de la publicació durant un any.

acord fundcio webFrancesc Domènech i Valero Camps després de la signatura de l'acord de col·labora

La Fundació Privada Reddis, amb el desig d’afavorir la cultura reusenca i totes aquelles entitats que, des de diferents àmbits, treballen per a millorar la qualitat de vida de la nostra societat, ha volgut donar suport a un mitjà de comunicació local que acaba de néixer i que té molt de camí per endavant: la revista Nord West (NW), una publicació mensual que parla de l’actualitat de Reus.

La Fundació ha pensat que la millor manera de difondre aquest mitjà local sigui a través de les subscripcions. Per aquest motiu, i amb la voluntat de ser fidel als seus objectius fundacionals, la Fundació ha volgut gestionar un acord amb la revista per tal de regalar 50 subscripcions anuals (subvencionades per la Fundació) a diverses entitats reusenques.

L'acord es farà efectiu a partir d'aquest mes de juny.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » La Fundació Privada Reddis...