Patrocini dels Tallers "Coneguem [les/els] nostres artistes"

Índex d'article
Patrocini dels Tallers "Coneguem [les/els] nostres artistes"
Descobrint Rebull
Totes les pàgines

La Fundació patrocina una activitat amb l'objectiu de difondre la personalitat i l'obra de quatre artistes de la nostra ciutat.

Tallers "Coneguem [les/els] nostres artistes"

Una de les finalitats de la Fundació Privada Reddis és la d'impulsar iniciatives de formació i fer difusió dels artistes reusencs. Per aquesta raó ha volgut patrocinar l'activitat docent de quatre tallers que, amb el títol "Coneguem [les/els] nostres artistes", té l'objectiu de difondre la personalitat i l'obra de quatre artistes de la nostra ciutat.

Carme Puyol, Valero Camps i Àngela Tello durant la presentació.Carme Puyol, el president de la Fundació Valero Camps i la regidora de Participació i Ciutadania Àngela Tello durant la presentació.

Per a la realització dels tallers s'han escollit dos artistes encara en actiu i dos artistes que han passat a la posteritat a través de les seves obers. Dues dones i dos homes íntimament vinculats a la ciutat de Reus, que han consagrat la seva vida a l'art; tots ells amb una trajectòria de projecció local, nacional i internacional:

1. Joan Rebull. Escultor intemporal amb estil propi. (Març 2012)
  2. Neus Segrià. Vocació i passió per la ceràmica. (Maig 2012)
  3. Ramon Ferran. Escultor, medallista i gravador. (Octubre 2012)
  4. Magda Folch. La pintora de la llum i de l'ànima. (Novembre 2012)

Els tallers, dirigits a totes les persones interessades en l'art, majors de divuit anys, seran impartits per la historiadora i tècnica d'arxius Carme Puyol i tindran lloc a la Sala d'Actes del Casal de les Dones, un espai idoni i dotat de la tecnologia necessària per al desenvolupament de l'activitat.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Patrocini dels Tallers "Coneguem...