Patrocini de la Trobada de Traductors de Teatre

La Fundació Privada Reddis patrocina, un any més, la Trobada de Traductors que tindrà lloc el proper 25 i 26 d'abril al Centre de Lectura. L'edició d'enguany es dedica monogràficament al teatre.

trobada traductors 14

Els darrers anys el Centre de Lectura ha integrat dins la seva ample oferta d’activitats la programació regular d’actes vinculats amb la traducció, així es celebra cada 30 de setembre el Dia Internacional de la Traducció amb la participació de destacats traductors i des de l’any 2013 tenen lloc, el mes d’abril, les «trobades de traductors», amb l’objectiu de reflexionar sobre el món de la traducció al català i desxifrar-ne les claus, valorant la traducció com a gènere literari.

L’edició de 2013 es va dedicar a la traducció de diferents alfabets (alfabets llunyans: rus, japonès, xinès; clàssics: grec, llatí; i alfabets propers: francès, alemany, anglès) amb la participació de Miquel Cabal Guarro, Albert Nolla, Carles Prado, Joan Alberich, Claustre Bofarull, Joan Cavallé, Josep Murgades, Maria Eugènia Pèrea, Joaquim Mallafrè I Bernat Puigtobella i enguany (2014) la trobada es dedica monogràficament al teatre, amb comunicacions de Joaquim Mallafrè, Victor Batallé, Miquel Cabal Guarro, Francesc Cerro, Alfred Arola, Mabel Bofarull, Joan Sellent, Josep Murgades i la lectura dels monòlegs de Hamlet a càrrec del col·lectiu En Veu Alta.

Les jornades del 25 i 26 d’abril les modera la periodista Natàlia Borbonès i estan patrocinades per la Fundació Privada Reddis.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Patrocini de la Trobada...