Patrocini de Missa a Buenos Aires "MISATANGO"

La Fundació Privada Reddis patrocina aquest concert, interpretat pel Cor Mestral, que tindrà lloc aquest divendres 26 de juny a les 21 h a la Prioral de Sant Pere. L'entrada és lliure.

cartell misatango

Amb motiu de la Festa Major de Sant Pere, el Cor Mestral de Reus durà a terme un concert de Festa Major a l'església Prioral de Sant Pere de Reus, amb la interpretació de la "Misa a Buenos Aires" ("Misatango"), del compositor contemporani argentí Martín Palmieri.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Patrocini de Missa a...