Patrocini del projecte Invasió Subtil

Què tenen en comú l'arquitecte Lluís Domènech i Montaner, el músic Lou Bennett, el pintor Joaquim Mir i el fotoperiodista Agustí Centelles? La resposta es pot trobar al projecte "Invasió Subtil", que rep el suport de la Fundació Privada Reddis.

invasio subtil

El projecte Invasió Subtil és un treball periodístic, realitzat pel jove periodista Guillem Latorre, que vol divulgar les històries darrera de la presència de 4 personatges únics a la ciutat de Reus: Agustí Centelles, Lou Bennett, Joaquim Mir i Lluís Domènech i Montaner.

Es tracta d'un projecte multiplataforma que compta amb el suport de la Fundació Privada Reddis i la col·laboració del Centre de Lectura i Canal Reus TV.

invasio cartellDisseny de la portada del llibre Invasió Subtil, que editarà el Centre de Lectura

La feina de documentació i divulgació d'aquestes històries es vehicularà a través de diversos formats que es complementaran:

El llibre:

Un branca del projecte és una publicació amb el relat d‘aquestes quatre històries. Seguint la vocació del projecte, no es tracta d’un relat documental, tot i que també hi és. Es tracta, més aviat, de la visió personal d’aquestes històries i dirigides a un públic general, que pugui descobrir aquestes històries per primera vegada.

S’editarà sota la cura de la col·lecció del Centre de Lectura.

La sèrie de televisió:

El material audiovisual recollit durant les entrevistes servirà per realitzar una sèrie de 4 capítols de 25’ cada un, que s’emetrà per Canal Reus TV.

Tenint en compte les limitacions d’il·lustrar amb imatges totes aquestes històries, el format televisiu, agafa una altra forma mirant més al present i complementa el material del llibre.

L’exposició:

En la feina de documentació del projecte, l’objectiu és anar recopilant material: entrevistes, material gràfic, material sonor, documents, etc. El material recopilat serà la base de l’exposició.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Patrocini del projecte Invasió...