Presentació del llibre "Medicina, metges i malalts"

La Fundació Privada Reddis va presentar, el passat dimarts 17 de juny a les 19.30 hores, el llibre "Medicina, metges i malalts", d'Eduard Prats i Pere López. La presentació va anar a càrrec de Jordi Agràs.

presentacio llibre metges

La sala d'actes de la Fundació Privada Reddis es va omplir de gom a gom el passat dimarts 17 de juny. Més de 100 persones van assistir a la presentació del llibre "Medicina, metges i malalts: converses amb 11 metges de Reus", escrit pel metge Eduard Prats i el periodista Pere López.

presentacio llibre metges 3Els autors Eduard Prats i Pere López durant la presentació del llibre.

El llibre, editat per Cossetània i amb el suport de la Fundació Privada Reddis, és un magnífic aparador dels canvis en la pràctica dels últims 50 anys (1960-2010), dibuixats a través dels retrats de metges i metgesses que han dedicat una part important de la seva vida a l'atenció de les persones malaltes de Reus.

Després del pròleg de Ramon Gomis i de dos capítols introductoris dels autors, el llibre s’estructura en onze capítols, un per cada metge entrevistat: Francesc Gras, Agustí Pont, Antoni Conca, Pere Cavallé, Aurèlia Moreno, Antoni Labad, Josep Ignasi Barber, Isabel Martínez de la Torre, Maria Rull, Pilar Sardà i Joan Borràs.

presentacio llibre metges 2Fotografia dels 11 metges juntament amb el president de la Fundació Privada Reddis, Valero Camps, la segona tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Reus, Teresa Gomis, el director dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona que va presentar el llibre, Jordi Agràs, el director del Grup 9 Editorial, Jordi Ferré, i els autors del llibre, Eduard Prats i Pere López

Les entrevistes, gravades –i que es donaran a l’Arxiu comarcal– i entorn una hora de durada, s’acompanyen d’una reflexió inicial i d’un apunt biogràfic, a més d’una fotografia de cada entrevistat i la seva signatura.

La presentació, que va anar a càrrec del director dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona, Jordi Agràs, va comptar també amb la intervenció del president de la Fundació Privada Reddis, que ha col·laborat en l’edició del llibre, la segona tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Reus, Teresa Gomis, el director del 9 Grup Editorial, Jordi Ferré, editora del llibre, i els autors del projecte, Eduard Prats i Pere López.

presentacio llibre metges 4El director dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona durant la presentació del llibre
Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Presentació del llibre "Medicina,...