Presentació del volum que conté les composicions catalanes en vers de Joaquim M. Bartrina

La Fundació Privada Reddis presenta, aquest divendres 25 de gener a les 19.00 hores, el volum que conté les composicions catalanes en vers de Joaquim M. Bartrina.

llibre bartrina

El llibre, amb edició a cura de Rosa Cabré i pròleg de Joaquim Molas, ha estat publicat per l'Editorial Punctum i GELIV, amb el suport de la Fundació Privada Reddis.

A l'acte de presentació hi intervindran el Sr. Valero Camps, president de la Fundació, i els doctors Josep M. Domingo, Rosa Cabré i Joaquim Molas. En acabar, la Sra. Dolors Juanpere llegirà una mostra dels poemes més significatius d'aquesta edició.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Presentació del volum que...