Restauració de les 3 imatges del pas Jesús del Calvari

La Fundació Privada Redddis ha realitzat un ajut a la Confraria de Nostre Pare Jesús del Calvari de Reus per a la restauració de les 3 imatges del pas Jesús del Calvari, realitzades per Modest Gené i Roig.

pas crist

El passat diumenge 20 de març, a les 8 del vespre a la Parròquia de Sant Francesc, després de la missa de rams va tenir lloc l' acte de presentació d'aquesta restauració (que es realitzarà amb l'ajut econòmic de la Fundació Reddis) i també es va presentar el Quadre que il·lustrarà el cartell de la Processó del Silenci.

pas crist 2

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Restauració de les 3...