Suport a la informatització del catàleg de la Biblioteca del Centre de Lectura

La Fundació Privada Reddis signa un conveni de col·laboració amb Beep i el Centre de Lectura per a la informatizació del catàleg de la Biblioteca del Centre.

conveni biblio centre

Avui, 19 de juny a les 13.30 hores, la Fundació Privada Reddis, juntament amb Beep (Ticnova Quality Team, SL.) i el Centre de Lectura de Reus han firmat un conveni de col·laboració per a dur a terme la informatització del catàleg de la Biclioteca del Centre de Lectura. L'acord, per un any, permetrà avançar en la informatització del catàleg. Fins a data d'avui estan informatitzats 155.000 dels 260.000 llibres catalogats.

conveni biblio 2Andreu Rodríguez, director de Ticnova Quality Team, Xavier Filella, president del Centre de Lectura de Reus i Valero Camps, president de la Fundació Privada Reddis, firmant el conveni de col·laboració.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » Suport a la informatització...