TOTS SOM REUS. 20 anys de la Fundació Privada Reddis

Tots som Reus

Per celebrar el seu vintè aniversari, la Fundació Privada Reddis prepara una exposició que recull el treball fet furant els últims vint anys però que també pretén divulgar les activitats que s'impulsen o amb les quals es col·labora avui dia en els tres àmbits d'actuació: l'educatiu, el cultural i el social. Amb una mirada més lúdica, la mostra també comptarà amb continguts audiovisuals, un petit recull del fons sonor de Ràdio Reus, que actualment es troba en fase de catalogació i digitalització, i d'altres propostes que, en algun cas, tenen com a protagonistes els personatges històrics de Reus.

Comissariada pel periodista i escriptor Toni Orensanz, l'exposició s'inaugurarà el divendres 15 de juny a les 19.00 hores a la sala d'actes de la Fundació i es podrà visitar, de manera gratuïta, fins el dia 15 de juliol.

L'exposició, més enllà de mostrar la feina duta a terme durant aquests 20 anys, ensenyarà, també, bona part del fons pictòric que la Institució ha reunit al llarg del temps. El fons l’integren obres d’artistes ja clàssics de Reus -com Ceferino Olivé o Josep Llovera- i, principalment, les pintures reunides arran de la convocatòria del Premi Ceferino Olivé, que va celebrar-se per primer cop fa quinze anys i en el qual hi han participat 629 artistes.

Xifres com aquesta o d’altres (com, per exemple, les 1.042 beques atorgades o la col·laboració amb més d’un centenar d’entitats i institucions) figuren en la exposició que, malgrat tot, fuig expressament d’una mirada estrictament estadística per mostrar també la cara visible i el dia a dia de l’activitat educativa, social o cultural a què es continua donant suport.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » TOTS SOM REUS. 20...