VI Premi Internacional Roseta Mauri

La Fundació Privada Reddis firma un conveni amb la Fundació Teatre Fortuny per col·laborar amb el VI Premi Internacional Roseta Mauri que tindrà lloc del 12 al 16 de març.

roseta mauri conveni

La cultura sempre ha estat un dels principals objectius de la Fundació Privada Reddis. Al llarg d'aquests 20 anys ha col·laborat amb nombroses entitats de Reus i la comarca, fent especial incidència en aquelles que dirigeixen els seus esforços cap a la promoció humana i cultural i donant suport  a tots aquells projectes culturals que tenen a veure amb la cultura popular.

Amb la voluntat de continuar recolzant la cultura i les diverses entitats de la ciutat, la Fundació ha otorgat una aportació a la Fundació Teatre Fortuny per col·laborar en l'organització i promoció del VI Premi Internacional Roseta Mauri 2013.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió cultural » VI Premi Internacional Roseta...