Projectes de la comissió d'ensenyament

La Fundació sempre ha treballat per a la millora dels recursos humans; recolzant aquells projectes que incideixin en la formació i la qualitat de vida dels joves. Llegiu-ne més...

2 centres d'ensenyament de Reus reben una ajuda per a la compra de llibres de text

llibres text 2016

L'institut Gaudí i l'escola Mowgli reben una aportació econòmica de la Fundació Privada Reddis que anirà destinada a la compra d'aquests llibres.

MOR EDUARD VALVENY, EX - PRESIDENT DE LA FUNDACIÓ PRIVADA REDDIS

sr valveny

El proppassat dia 28 d’octubre va morir a Reus, a l’edat de 86 anys, Eduard Valveny Riquero, fundador i President de la Fundació Privada Reddis. Empresari emprenedor, fou sobretot un reusenc preocupat per la seva ciutat.

La Fundació porta Cantània 2016 a Reus

cantania portada

El macroconcert, interpretat per 350 alumnes de 10 escoles del Baix Camp i un conjunt musical format per professionals, tindrà lloc el proper dimarts 14 de juny a les 17.30 hores al Teatre Fortuny.

Llegiu-ne més...

Avui dimarts: taula rodona "La lluita per l'escola pública i catalana: Enxaneta, Montsant, Mowgli i Pax"

escola mowgli

L'Escola Mowgli celebra el seu 50è aniversari i, en motiu de l'efemèride, ha preparat una taula rodona amb Rosa M. Dasca, Cori Bach, Àngels Ollé i Maria Güell i Montserrat Riera, que moderarà el periodista Josep M. Martí sota el títol: "1963 - 1989: La lluita per l'escola catalana i pública: Enxaneta, Montsant, Mowgli i Pax".

Col·laboració en la First Lego League 2016

first lego league 2015

La Fundació col·labora, un any més, en al First Lego League, el torneig organitzat per la ETSE (Escola Tècnica Superior d'Enginyeria) de la URV que va tenir lloc el 6 de febrer a les instal·lacions de la Fira de Reus.

Lliurement dels Premis de Recerca de BAT i dels Premis de projecte d'FP

acte lliurement

La Fundació va lliurar, el passat dimarts 2 de febrer, 6 premis als millors treballs de recerca de Batxillerat i 3 als millors treballs de projecte de Formació Professional del Baix Camp. L'import global ha estat de 9.300€.

4a. edició del cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI

jordi salas

El catedràtic de Nutrició i Bromatologia de la URV, Jordi Salas-Salvadó, pronunciarà la conferència "Importància de la dieta mediterrània en la prevenció de les malalties cròniques. L'estudi PREDIMED i PREDIMED-PLUS", el dijous 21 d'abril.

Llegiu-ne més...

4 centres d'ensenyament de Reus reben una subvenció per a la compra de llibres de text

llibres text 2015

L'Institut Josep Tapiró, l’Institut Roseta Mauri, l’Escola La Vitxeta i l’Escola Els Ganxets reben una aportació econòmica de la Fundació que anirà destinada a la compra de llibres de text.

Taller de rumba catalana a l'escola Rosa Sensat

rumba sensat

La Fundació Privada Reddis subvenciona un curs de rumba catalana per als alumnes de l'Escola Rosa Sensat impartit pel cantant i guitarrista del grup Gertrudis i La Colònia, Xavi Ciurans.

Llegiu-ne més...

Conveni de col·laboració amb SECOT per fomentar l'emprenedoria

conveni secot 2014

La Fundació Privada Reddis i SECOT han firmat un conveni per promoure l'emprenedoria entre els alumnes de Formació Professional de diversos instituts de Reus i Tarragona.

Patrocini del projecte l'Escola Pedala

l escola pedala 2 2014

La Fundació Privada Reddis patrocina, un any més, el projecte "L'ESCOLA PEDALA", un conjunt d'activitats amb l'objectiu de normalitzar l'ús de la bicicleta i promoure una mobilitat sostenible i uns hàbits de vida saludables.

3a. edició del cicle de conferències EDUCAR AVUI

enric queralt

El mestre i psicopedagog, Enric Queralt, pronunciarà la conferència "Desenvolupar l'hàbit lector: el temps de lectura diari", el proper 17 de febrer a les 19.30 hores

Subvenció a 5 escoles de Reus per a la compra de llibres de text

fotografia subvenció text2014

Les escoles Isabel Besora, Rubió i Ors, Teresa Miquel, General Prim i el Col·legi Sant Pau reben una aportació econòmica de la Fundació per a la compra de llibres de text

Llegiu-ne més...

Presentació ”Reus de la mà dels infants” i inauguració “Un joc de mirades: art, pedagogia i patrimoni”

dibuixam 10

La Fundació Privada Reddis i Còdol educació presenten ambdós projectes el proper dijous 2 d'octubre a les 18 hores a la Biblioteca Central Xavier Amorós.

Llegiu-ne més...

Patrocini del projecte "Dibuixa'm Reus"

dibuixam 9

Un projecte en què els alumnes de les escoles de Reus dissenyaran i elaboraran un plànol de la ciutat amb la corresponent guia on es mostrarà i s'explicarà el patrimoni de Reus. El projecte finalitzarà amb una exposició itinerant.

Exposició dels treballs de recerca 2012-2013

maria agras

Els 4 finalitstes dels Premis de Recerca de Batxillerat 2012-2013 van exposar, el passat dijous 16 de gener, els seus treballs de recerca. El veredicte es farà públic el dijous 30 de gener a les 19.30h.

Llegiu-ne més...

Subvenció a BICICAMP per al projecte "L'escola pedala"

presentacio escola pedala

La Fundació i BICICAMP posen en marxa el projecte "L'ESCOLA PEDALA", un conjunt d'activitats amb l'objectiu de normalitzar l'ús de la bicicleta i promoure una mobilitat sostenible i uns hàbits de vida saludables.

2a. edició del cicle de conferències EDUCAR AVUI

rosa maria codines

La inspectora d'ensenyament, Rosa Maria Codines, pronunciarà, el proper dimarts 29 d'abril a les 19.30h (sala d'actes de la Fundació), la conferència "Llegir i escriure, com afavorir-ne la interacció".

Subvenció a 6 escoles de Reus per a la compra de llibres de text

subvencio ecoles sis centres

Les escoles Marià Fortuny, Eduard Toda, Sant Bernat Calvó,  Cèlia Artiga, Misericòrdia i Institut Escola Pi del Burgar reben una aportació econòmica de la Fundació per a la compra de llibres de text.

Llegiu-ne més...

Conveni de col·laboració amb Canal Reus TV per a la beca d'estudiants amb pràctiques

foto firma conveni

La Fundació Privada Reddis beca a 3 joves estudiants de ciències de la comunicació, en pràctiques, per realitzar un programa audiovisual. La col·laboració s'ha fet amb Canal Reus TV mitjançant un conveni.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament