2 centres d'ensenyament de Reus reben una ajuda per a la compra de llibres de text

L'institut Gaudí i l'escola Mowgli reben una aportació econòmica de la Fundació Privada Reddis que anirà destinada a la compra d'aquests llibres.

llibres text 2016

La Fundació Privada Reddis ha realitzat una aportació econòmica de 3.000€ a 2 centres d’ensenyament de Reus que anirà destinada a la compra de llibres de text amb la finalitat de compensar desigualtats socials i d’establir un fons que pugui servir per a alumnes d’altres cursos escolars.

Aquest és el cinquè any consecutiu que la Fundació atorga aquesta ajuda a diversos centres d’ensenyament de la ciutat. El criteri que ha establert la Fundació Privada Reddis ha estat, com cada any, atorgar la quantitat de 1.000€ per línia.

Aquesta iniciativa va ser impulsada fa cinc anys per la comissió d’ensenyament de la Fundació Privada Reddis amb l’objectiu de subsanar les dificultats econòmiques de totes aquelles famílies sense recursos que no poden assumir el cost dels llibres escolars dels seus fills. D’entrada es van escollir les escoles que tenen un major nombre d’infants sense recursos econòmics.

Al llarg d’aquests anys, la Fundació ha destinat un total de 38.000€ per a la compra de llibres de text de 21 centres d’ensenyament de la ciutat de Reus. Aquests han estat: l’Escola Pompeu Fabra, l’Escola Ciutat de Reus, l’Escola Prat de la Riba i l’Escola Rosa Sensat (el 2012-2013); l’Escola Marià Fortuny, l’Escola Eduard Toda, el Col·legi Sant Bernat Calvó i l’Escola Cèlia Artiga (el 2013-2014); l’Institut Escola Pi del Burgar, l’Escola Isabel Besora, l’Escola Rubió i Ors, l’Escola Teresa Miquel, l’Escola General Prim i el Col·legi Sant Pau (el curs 2014-2015); i l’Institut Josep Tapiró, l’Institut Roseta Mauri, l’Escola La Vitxeta il’Escola Els Ganxets (el 2015-2016), l’Institut Gaudí i l’Escola Mowgli (2016-2017).

En un moment de crisi econòmica com l’actual, la Fundació dóna resposta a necessitats de la societat i és fidel als seus principis fundacionals.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » 2 centres d'ensenyament de...