2a. edició del cicle de conferències EDUCAR AVUI

Conferència Jorge Wagensberg
Conferència Miquel Àngel Essomba
Totes les pàgines

La inspectora d'ensenyament, Rosa Maria Codines, pronunciarà, el proper dimarts 29 d'abril a les 19.30h (sala d'actes de la Fundació), la conferència "Llegir i escriure, com afavorir-ne la interacció".

rosa maria codines

El cicle de conferències EDUCAR AVUI ha comptat amb ponents d'alt nivell i ha gaudit d'un gran èxit de crítica i públic des que es va inaugurar el passat mes de gener. Durant aquests mesos, han estat més de 300 professionals de l'ensenyament i ciutadans els que han pogut gaudir de les conferències realitzades pel científic Jorge Wagensberg, pel pedagog Miquel Àngel Essomba i per l'ex director general de Formació Professional i Educació Permanent, Josep Francí.

El cicle "EDUCAR AVUI" finalitzarà el proper mes d'abril amb la participació de la inspectora d'educació, Rosa Maria Codines Farré, que el proper 29 d'abril posarà el punt i final amb la conferència "Llegir i escriure, com afavorir-ne la interacció".

Les conferències, adreçades als professionals de l’ensenyament, educadors, membres de les AMPA’s i al públic en general, es realitzaran, com sempre, a la seu de la Fundació (plaça de la Llibertat, 6, entresol –Reus). A més, per als docents, tindran reconeixement com a activitats del Pla de Formació de Zona.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » 2a. edició del cicle...