3a. edició del cicle de conferències EDUCAR AVUI

3a. edició del cicle de conferències EDUCAR AVUI
Conferència Joan Manuel del Pozo
Totes les pàgines

El mestre i psicopedagog, Enric Queralt, pronunciarà la conferència "Desenvolupar l'hàbit lector: el temps de lectura diari", el proper 17 de febrer a les 19.30 hores.

enric queralt

La Fundació Privada Reddis ha preparat una nova edició del cicle de conferències EDUCAR AVUI. Diverses personalitats de reconegut prestigi en el camp educatiu pronunciaran les seves conferències que, com sempre, tindran lloc a la sala d'actes de la Fundació i que per als docents tindran reconeixement com a activitats del Pla de Formació de Zona.

Com a novetat, durant aquest curs hi haurà una sessió on diversos centres de la comarca del Baix Camp exposaran experiències didàctiques a l’entorn de l’aprenentatge de la lectura.

El programa d'aquesta tercera edició és el següent:

• 4.11.14, a 2/4 de 8 del vespre - "EDUCACIÓ HUMANÍSTICA, EDUCACIÓ COMPLETA". Conferenciant: Joan Manuel del Pozo (realitzada)
  • 2.12.14, a 2/4 de 8 del vespre - "LA MOTIVACIÓ PER APRENDRE, UN ASSUMPTE SEMPRE PENDENT ". Conferenciant: Enric Valls (realitzada)
  • 27.01.14, a 2/4 de 8 del vespre - "L’AVALUACIÓ, ESTRATÈGIA PER APRENDRE". Conferenciant: Neus Sanmartí (realitzada)
  • 17.02.14, a 2/4 de 8 del vespre - "DESENVOLUPAR L’HÀBIT LECTOR: EL TEMPS DE LECTURA DIARI". Conferenciant: Enric Queralt
  • 17.03.14, a les 7 del vespre - "EXPERIÈNCIES DE CENTRES".

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » 3a. edició del cicle...