4 centres d'ensenyament de Reus reben una subvenció per a la compra de llibres de text

L'Institut Josep Tapiró, l’Institut Roseta Mauri, l’Escola La Vitxeta i l’Escola Els Ganxets reben una aportació econòmica de la Fundació Privada Reddis que anirà destinada a la compra de llibres de text. En total, 112 nens i nenes d’aquests 4 centres podran disposar de llibres escolars sense cap cost gràcies a la subvenció de la Fundació.

llibres text 2015

La Fundació Privada Reddis ha realitzat una aportació econòmica de 10.000€ a 4 centres d’ensenyament de Reus que anirà destinada a la compra de llibres de text amb la finalitat de compensar desigualtats socials i d’establir un fons que pugui servir per a alumnes d’altres cursos escolars.

Aquest és el quart any consecutiu que la Fundació atorga aquesta ajuda a diversos centres d’ensenyament de la ciutat. Si bé fins ara sempre havien estat les escoles de primària qui havien gaudit de la subvenció, enguany la novetat és que s’han incorporat dos centres d’ensenyament secundari.

El criteri que ha establert la Fundació Privada Reddis ha estat atorgar la quantitat de 1.000€ per línia. Per tant, l’import final atorgat a cada escola dependrà del número de línies que tingui cadascuna.

Aquesta iniciativa va ser impulsada fa quatre anys per la comissió d’ensenyament de la Fundació Privada Reddis amb l’objectiu de subsanar les dificultats econòmiques de totes aquelles famílies sense recursos que no poden assumir el cost dels llibres escolars dels seus fills. D’entrada es van escollir les escoles que tenen un major nombre d’infants sense recursos econòmics.

Al llarg d’aquests anys, la Fundació ha destinat un total de 35.000€ per a la compra de llibres de text de 19 centres d’ensenyament de la ciutat de Reus. Aquests han estat: l’Escola Pompeu Fabra, l’Escola Ciutat de Reus, l’Escola Prat de la Riba i l’Escola Rosa Sensat (el 2012-2013); l’Escola Marià Fortuny, l’Escola Eduard Toda, el Col·legi Sant Bernat Calvó i l’Escola Cèlia Artiga (el 2013-2014); l’Institut Escola Pi del Burgar, l’Escola Isabel Besora, l’Escola Rubió i Ors, l’Escola Teresa Miquel, l’Escola General Prim i el Col·legi Sant Pau (el curs 2014-2015); i l’Institut Josep Tapiró, l’Institut Roseta Mauri, l’Escola La Vitxeta i l’Escola Els Ganxets (el 2015-2016).

En un moment de crisi econòmica com l’actual, la Fundació dóna resposta a necessitats de la societat i és fidel als seus principis fundacionals.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » 4 centres d'ensenyament de...