4a. edició del cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI

Conferència de Miquel Àngel Prats
Conferència Enric Banda
Totes les pàgines

El catedràtic de Nutrició i Bromatologia de la URV, Jordi Salas-Salvadó, pronunciarà la conferència "Importància de la dieta mediterrània en la prevenció de les malalties cròniques. L'estudi PREDIMED i PREDIMED-PLUS", el proper dijous 21 d'abril a les 19.30 hores.

jordi salas

La Fundació Privada Reddis continua amb el cicle de conferències EDUCAR AVUI. Aquesta ja és la quarta edició, que es va inaugurar el passat mes de novembre amb el lingüista i escriptor Sebastià Serrano.

Diverses personalitats de reconegut prestigi en el camp educatiu pronunciaran les seves conferències que, com sempre, tindran lloc a la sala d'actes de la Fundació i que per als docents tindran reconeixement com a activitats del Pla de Formació de Zona.

El cicle finalitzarà el proper dijous 19 de maig amb la conferència de Maria Luisa Girondo, "Prioritats en l'educació matemàtica a l'escola".

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » 4a. edició del cicle...