Activitat pedagògica "Ruta enigmàtica per la Prioral i el Campanar"

Índex d'article
Activitat pedagògica "Ruta enigmàtica per la Prioral i el Campanar"
La presentació
L'activitat
Totes les pàgines

La Fundació Privada Reddis finança la "Ruta enigmàtica per la Prioral i el Campanar", una de les activitats pedagògiques que formen part del projecte educatiu "Territori Viu", de Còdol Educació.

Presentació de l'activitat

La Fundació Privada Reddis ha finançat una nova activitat, "Ruta enigmàtica per la Prioral i el Campanar", dins del programa educatiu "Territori Viu"; un nou programa d'una excel·lent qualitat pedagògica que neix a la nostra ciutat per tal de desenvolupar totes les possibilitats educatives del territori entès des de la seva vessant cultural, històrica i social.

Entrada de la Prioral de Sant Pere amb un grup d'alumnes

Aquesta activitat ha estat plantejada, en un inici, per als alumnes d'educació primària de les escoles de Reus i el Baix Camp; però la qualitat i excel·lència amb la que ha estat concebuda per part de Còdol Educació i l'interès mostrat pels professors i gent gran és tal, que s'ha decidit oferir-la també al públic adult.

L'activitat "Ruta enigmàtica per la Prioral i el Campanar" ha estat concebuda com una ruta rigorosa i seriosa però també plaent i divertida a aquest edifici tan fascinant. És aquesta fascinació que es vol traslladar als participants (petits i grans) i es farà a partir d'una ruta enigmàtica que els farà descobridors dels "misteris" que s'amaguen a la Prioral de Reus.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Activitat pedagògica "Ruta enigmàtica...