Col·laboració en el "Fem Matemàtiques"

La Fundació Privada Reddis ha col·laborat en la 2a. Fase del Concurs "Fem Matemàtiques", que va tenir lloc el passat 16 d'abril a l'Escola Puigcerver de Reus.

fem matematiques3

El FEM MATEMÀTIQUES és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l'alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l'ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya. A més, vol sensibilitzar la societat catalana en general sobre la necessitat de millora d'una educació matemàtica que afavoreixi el desenvolupament personal i la integració social d'uns ciutadans i ciutadanes lliures i responsables.

fem matematiques 2

Es tracta d'una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d'Educació. Està dirigida a tots els alumnes de sisè de Primària i primer i segon d'ESO dels centres escolars de Catalunya. S'organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases.

• Primera fase (es fa als centres)
  • Segona fase (es realitza de manera independent en cada una de les 4 associacions que forma part de la FEEMCAT: APMCMADEMGIAPaMMs,ABEAM)
  • Tercera fase o fase final (s'estructura com una jornada matemàtica amb un component lúdic)
Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Col·laboració en el "Fem...