Conveni de col·laboració amb SECOT per fomentar l'emprenedoria

La Fundació Privada Reddis i SECOT han firmat un conveni per promoure l'emprenedoria entre els alumnes de Formació Professional de diversos instituts de Reus i Tarragona.

conveni secot 2014

Aquesta col·laboració s’ha traduït en l’organització d’unes xerrades, realitzades per diversos membres de SECOT, i destinades als alumnes de Formació Professional de Reus i Tarragona amb l’objectiu fomentar l’esperit emprenedor, l’adquisició d’habilitats i el valor d’emprendre.

Aquestes xerrades s’han dut a terme entre els mesos de gener i maig del 2014 als instituts Baix Camp i Domènech i Montaner, de Reus, i als instituts Pere Martell i Comte de Rius de Tarragona.

La Fundació Privada Reddis creu en la importància de fomentar l’emprenedoria al nostre territori per tal de contribuir a dinamitzar l’activitat econòmica. Per això ha volgut donar suport a aquesta iniciativa, per tal d’incentivar l’esperit emprenedor entre els joves de casa nostra.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Conveni de col·laboració amb...