Conveni de col·laboració amb Canal Reus TV per a la beca d'estudiants amb pràctiques

La Fundació Privada Reddis beca a 3 joves estudiants de ciències de la comunicació, en pràctiques, per realitzar un programa audiovisual. La col·laboració s'ha fet amb Canal Reus TV mitjançant un conveni.

foto firma conveni

La Fundació Privada Reddis i Canal Reus TV van iniciar una col·laboració ara fa 4 anys per tal d'incorporar, temporalment i mitjançant convenis de pràctiques, a estudiants dels últims cursos de ciències de la comunicació oferint-los, així, l'oportunitat de poder realitzar les seves pràctiques en un mitjà de comunicació local i poder posar en pràctica tots aquells coneixements apresos a l'aula.

Al llarg d'aquests 4 anys, la Fundació ha becat a diversos alumnes que han realitzat sèries de televisió per a Canal Reus TV amb l'objectiu de promocionar i divulgar les realitats socioeconòmiques i socioculturals de la ciutat de Reus: Cops Amagats, Fent Goma o Criteris.

logo maquina

El programa que han dut a terme enguany els becaris, sota la direcció d'un coordinador, porta per títol "La màquina del temps". Amb motiu del 15è aniversari de Canal Reus TV els joves becaris han rebut l'encàrrec de realitzar un programa-resum de la història de la televisió local. Aquest, que incorpora diverses seccions i que s'estrenarà el proper 9 d'octubre, s'emetrà per Canal Reus TV cada dimecres després de l'informatiu migdia.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Conveni de col·laboració amb...