EDUCAR AVUI, cicle de conferències pedagògiques

Conferència Salvador Cardús
Conferència Francesc Torralba
Totes les pàgines

L'actual president del Consell Escolar de Catalunya posarà el punt i final a la 1a. edició del cicle de conferències pedagògiques "EDUCAR AVUI" amb la conferència "Aprendre i ensenyar en l'era digital".

ferran ruiz

La Fundació Privada Reddis tancarà, aquest dijous, el cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI, que va inaugurar el mes passat mes de setembre. L'actual president del Consell Escolar de Catalunya, el catedràtic Ferran Ruiz, va ser l'encarregat de posar punt i final aquest cicle, amb la conferència "Aprendre i ensenyar en l'era digital".

El cicle de conferències pedagògiques “Educar Avui” s’ha convertit en una de les activitats més concorregudes de la Fundació.  Al llarg d’aquests 6 mesos, més de 500 professionals de l’ensenyament i diversos interessats han gaudit de les conferències de prestigiosos ponents com ara Salvador Cardús, Francesc Torralba, Enric Queralt, Claudi Alzina i Pilar Iranzo.

La comissió d’ensenyament de la Fundació valora positivament la iniciativa duta a terme a finals del 2012 i continuarà treballant per tal de donar continuïtat al cicle a finals del 2013.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » EDUCAR AVUI, cicle de...