Exposició dels treballs de recerca 2012-2013

Els 4 finalitstes dels Premis de Recerca de Batxillerat 2012-2013 van exposar, el passat dijous 16 de gener, els seus treballs de recerca. El veredicte es farà públic el dijous 30 de gener a les 19.30h, a l'acte d'entrega dels Premis de Recerca i les beques d'FP.

maria agrasLa Maria Agràs va presentar el seu treball sobre les cures pal·liatives al Camp de Tarragona

El passat 16 de gener, 4 alumnes de diversos centres d'ensenyament secundari del Baix Camp van exposar els seus treballs de recerca, davant d'un jurat format per:

• Josep Ramon Tarragó, en representació del Departament d'Ensenyament, President
  • Montserrat Jové, en representació de la Universitat Rovira i Virgili
  • Maria Teresa Piquer, en representació de la Fundació Privada Reddis
  • Prudenci López, en representació dels directors/es dels centres de secundària del Baix Camp
  • Josep Andreu, en representació de la Fundació Privada Reddis, Secretari
enric petrusEnric Petrus, exposant el seu treball sobre la fermentació alcohòlica

El Jurat va seleccionar els 4 millors treballs dels 30 que van presentar els diversos centres de secundària del Baix Camp. Per tal de dirimir el primer i segon premi de cada modalitat, els alumnes van haver de fer una exposició pública davant del jurat i diversos membres de la Fundació   Els 4 alumnes finalistes van ser:

Àmbit d'Humanitats, Ciències Socials i Art:

• Eva Pujals Vidal, de l'Institut Gabriel Ferrater de Reus, va presentar: "El llegat de l'evolució. Estudi biodemgràfic del poble de Gallicant.
  • Iris Domingo Domingo, de l'Institut Joan Guinjoan de Riudoms, va presentar: "La vida en un marc"

Àmbit Científic-Tecnològic:

• Maria Agràs Guàrdia, de l'Institut Baix Camp de Reus, va presentar: "Cures pal·liatives al Camp de Tarragona"
  • Enric Petrus Pérez, de l'Institut Cambrils de Cambrils, va presentar: "Fermentació alcohòlica. Biotecnologia alimentària mil·lenària"
iris-domingoL'Iris Domingo va presentar el seu treball de recerca sobre la fotografia

Els Premis de Recerca que atorga la Fundació Privada Reddis, des de fa 3 anys, estan valorats en 1.500€, en el cas que es tracti del 1r. Premi, i de 1.000€, en cas que es tracti del 2on Premi. La dotació global és de 5.000€.

El proper dijous 30 de gener a les 19.30h, el Jurat farà públics els noms dels guanyadors en un acte de lliurement a la sala d'actes de la Fundació.

eva pujalsL'Eva Pujals va exposar el seu treball de recerca dedicat a l'estudi biodemogràfic del poble de Gallicant.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Exposició dels treballs de...