La Fundació porta Cantània 2016 a Reus

El macroconcert, interpretat per 350 alumnes de 10 escoles del Baix Camp i un conjunt musical format per professionals, tindrà lloc el proper dimarts 14 de juny a les 17.30 hores al Teatre Fortuny.

cantania portada

Aquest esdeveniment, que es realitzarà per primera vegada a la nostra comarca, serà possible gràcies al finançament de la Fundació Privada Reddis, que n’ha assumit els costos totals del projecte.

Enguany, la cantata porta per títol “Babaua. Les desventures de Mimí”, una composició musical de Jordi Domènech amb text de Pere Riera i amb Elisenda Carrasco, Oriol Castanyer, Montse Meneses i Josep Prats, a la direcció musical.

Les escoles que participaran al macroconcert de Cantània 2016 seran: l’Escola Misericòrdia, l’Escola Prat de la Riba, l’Escola Cèlia Artiga, l’Escola Dr. Alberich i Casas, l’Escola La Vitxeta, l’Escola General Prim i el Col·legi Puigcerver de Reus, l’Escola Santa Caterina de Vinyols i els Arcs, l’Escola Mestral de Vandellòs  i Hospitalet de l’Infant, i la ZER Baix Camp Nord, que inclou els alumnes de les escoles Teresa Salvat i Llauradó de l’Aleixar i els alumnes de l’Escola Cingle Roig de Vilaplana.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » La Fundació porta Cantània...