Lliurement dels Premis de Recerca de BAT i dels Premis de projecte d'FP

La Fundació va lliurar, el passat dimarts 2 de febrer, 6 premis als millors treballs de recerca de Batxillerat i 3 als millors treballs de projecte de Formació Professional del Baix Camp. L'import global ha estat de 9.300€.

acte lliurement

La Fundació Privada Reddis concedeix un any més els premis a l'excel·lència dels alumnes dels instituts de casa nostra. Aquests premis s’organitzen amb l’objectiu de potenciar la recerca i la investigació a l’ensenyament secundari post obligatori i de donar un impuls a la Formació Professional.

Per al curs 2014-2015, la Fundació ha concedit un total de 9 Premis per un import global de 9.300€: 6 Premis de Recerca als alumnes de Batxillerat, per un import de 6.200€, i 3 Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional, per un import de 3.100€.

El jurat, presidit pel Sr. Jesús González (en representació del Departament d’Ensenyament) i format per la Sra. Montserrat Jové (en representació de la Universitat Rovira i Virgili), la Sra. Maria Teresa Piquer (en representació de la Fundació Privada Reddis), el Sr. Andreu Martín (en representació dels directors/es dels centres de secundària del Baix Camp) i el Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari), ha establert els següents premis:

Els guanyadors d'aquest curs han estat:

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT

Àmbit Científic - Tecnològic

• 1r. Premi (1.500€): Maria Martí Lobato (Institut Joan Puig i Ferrater de la Selva del Camp): La química de la cosmètica
  • 2n. Premi (1.000€): Anna Hernández Marsal (Institut Salvador Vilaseca de Reus): El futur a les nostres mans
  • 3r. Premi (600€): Mireia Rodríguez Martínez (Institut Gabriel Ferrater de Reus): Els insectes van de carnaval

Àmbit d'Humanitats, Ciències Socials i Art

• 1r. Premi (1.500€): Pol Romera Vinyuelas (Institut Baix Camp de Reus): L’estigma, la gran barrera arquitectònica de l’esquizofrènia
  • 2n. Premi (1.000€): Arnau Anguera Navarro (Col·legi La Salle de Reus): A toc de festa
  • 3r. Premi (600€): Josep M. Folch Olivella (Institut Salvador Vilaseca de Reus): Més enllà de la mort

En aquesta cinquena edició s’han presentat un total de 20 treballs de recerca. El nivell dels treballs ha estat molt elevat i el jurat ha reconegut que l’elecció final ha resultat molt complicada.

acte lliurement bat fpLes guanyadores del 3r. Premi de Formació Professional recollint el seu diploma

El jurat dels Premis de Formació Professional presidit pel Sr. Josep Lluís Torres (en representació del Departament d’Ensenyament) i format per la Sra. Maria Teresa Sorrosal (en representació de la Universitat Rovira i Virgili), el Sr. F. Andreu Lascorz (en representació dels centres de secundària del Baix Camp), la Sra. Maria Carme Màdico (en representació dels centres de secundària del Baix Camp), el Sr. Valero Camps (en representació de la Fundació Privada Reddis)), la Sra. Maria Teresa Piquer (en representació de la Fundació Privada Reddis), i el Sr. Josep Andreu (en representació de la Fundació Privada Reddis, secretari), ha establert els següents premis:

PREMIS ALS TREBALLS DE PROJECTE DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

• 1r. Premi (1.500€): Maite Puey Blanc (Escola d’Art i Disseny de Reus): Youth Box
  • 2n. Premi (1.000€): Irene Badia Gibert, Georgina Rom Aguiló, Vanesa Ortega Muñiz i Laia Nolla Racionero (Institut Berenguer d’Entença de l’Hospitalet de l’Infant): Blauverd
  • 3r. Premi (600€):Marina Valdepeñas Borràs, Jennifer Zafra Val, Alba Ruiz Casanovad i Anna Rodríguez Gallego (Institut Gaudí de Reus): Més que un estiu

En aquesta primera edició s’han presentat un total de 9 treballs de projectes d’FP.

Els 9 alumnes seleccionats van exposar els seus treballs de recerca el passat 18 de gener, davant del Jurat dels Premis. Els guanyadors es van fer públics ahir al vespre en un acte de lliurement presidit pel president de la Fundació Privada Reddis, Sr. Valero Camps, per la directora dels Serveis Territorials, Sra. Sílvia Rodés Guillem, el president del jurat dels Premis de Recerca, Sr. Jesús González, el president del jurat dels Premis de Formació Professional, Sr. Josep Lluís Torres, la regidora d’ensenyament, Ma. Dolors Sardà, i ha comptat amb la presència dels pares i familiars de tots els alumnes becats.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Lliurement dels Premis de...