Patrocini del projecte l'Escola Pedala

La Fundació Privada Reddis patrocina, un any més, el projecte "L'ESCOLA PEDALA", un conjunt d'activitats amb l'objectiu de normalitzar l'ús de la bicicleta i promoure una mobilitat sostenible i uns hàbits de vida saludables.

l escola pedala 2 2014

La Fundació Privada Reddis i Bicicamp van posar en marxa, el curs passat, el projecte “L’escola pedala”. La iniciativa va tenir molt bona acceptació per part dels professors/es i una participació entusiasta per part dels alumnes i, per aquest motiu, les dues entitats han decidit donar continuïtat al projecte i fer-lo extensiu a 6 escoles més de la ciutat. Anar en bicicleta és una activitat que agrada a totes les edats, segons s’ha pogut observar per les diverses enquestes que s’han fet en cada grup d’alumnes.

l escola pedala 2014Els nens de l'escola Maria Cortina fent les activitats de l'Escola Pedala

Enguany els centres que hi participaran seran: Els Ganxets, Arce, Maria Cortina, Puigcerver, Mare Molas i  Joan Rebull. La Fundació Privada Reddis ha mantingut el mateix criteri que el curs anterior: proposar escoles que no hagin  rebut darrerament cap ajuda per part de la Fundació i, evidentment, que estiguin interessades en el projecte.

Més de 900 alumnes gaudiran, un any més, de les diverses activitats que ofereix “L’escola pedala”, com ara l’explicació teatralitzada del conte de la bicicleta per als més petits, i les sortides en bicicleta pel municipi per als més grans.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Patrocini del projecte l'Escola...