Presentació ”Reus de la mà dels infants” i inauguració “Un joc de mirades: art, pedagogia i patrimoni”

La Fundació Privada Reddis i Còdol educació presenten ambdós projectes el proper dilluns 22 de setembre a les 18 hores a la Biblioteca Central Xavier Amorós.

dibuixam 10

El proper2 d'octubre a les 18 hores la Fundació Privada Reddis i Còdol Educació presentaran la guia "Reus de la mà dels infants"; una guia explicativa d'alguns elements del patrimoni de la nostra ciutat, que inclou un plànol de Reus amb dibuixos del patrimoni realitzat per més de 700 nens i nenes de les escoles de Reus. Després, s'inaugurarà l'exposició "Un joc de mirades: art, pedagogia i patrimoni", que recull un dibuix de cada nen dels 1.400 dibuixos elaborats pels infants participants.

L'acte, que tindrà lloc al jardí de la Biblioteca Central Xavier Amorós, comptarà amb l'assistència dels més de 700 nens i nenes que hi han participat, acompanyats dels seus mestres, el president i diversos patrons de la Fundació Privada Reddis, l'alcalde de Reus i la regidora d'Ensenyament, i els alumnes de l'Escola d'Art i Disseny de Tarragona amb el seu professor i la direcció de l'escola. Un cop finalitzada la presentació, es realitzarà l'entrega de les guies als mestres i els 700 alumnes participants i tot seguit es podrà veure l'exposició. Mentrestant, els Nanos de Reus amenitzaran la vetllada.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Presentació ”Reus de la...