Producció de la sèrie documental "Fent Goma. Un passeig audiovisual pel Reus dels 60 i 70"

Índex d'article
La presentació
Els capítols
Totes les pàgines

La Fundació Privada Reddis beca a 4 estudiants dels últims cursos de periodisme de la URV per idear i crear una sèrie documental original i inèdita, amb una temàtica vinculada a l’entorn de Reus.

Careta de "Fent goma"La careta del programa.

Des de 2010, la Fundació Privada Reddis crea un conveni de col·laboració, juntament amb la URV i Iniciatives de Televisió SL (Canal Reus TV), amb la finalitat d’oferir, a quatre estudiants dels darrers cursos de periodisme, l’oportunitat d’idear i crear un programa de televisió original i inèdit amb una temàtica vinculada a l’entorn de Reus.

Mitjançant aquesta beca atorgada per la Fundació, les 4 becàries (Anna Fortuny, Patricia García, Carlota Moragas i Maria Sabat), sota la tutoria d’un professor de la URV i amb els recursos de Canal Reus TV, han estat treballant tot un estiu en l’elaboració d’un material que servirà per a conservar documentalment un bocí de la història de Reus.

“Fent Goma” és una sèrie de 9 capítols que ens transporta als 60 i 70: dues dècades que van marcar un abans i un després a Reus i a tot l’Estat. La sèrie documental, estructurada en 9 capítols que tracten sobre la base aèria, el comerç la dona, la infància, la immigració, Salou, la joventut i l’esport, es va emetre per Canal Reus TV.

Les quatre estudiants becades.Les quatre noies becades durant la presentació.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Producció de la sèrie...