Programa CRITERIS: Beca Primer Pas

Programa CRITERIS: Beca Primer Pas
Els capítols
Totes les pàgines

La Fundació Privada Reddis beca a 3 joves acabats de llicenciar en Periodisme per realitzar un programa audiovisual i facilitar-los l'entrada al món laboral. La col·laboració s'ha fet amb Canal Reus TV mitjançant un conveni que porta el nom de "Beca Primer Pas".

programa criteris

El proper dimarts 23 d'octubre a les 19.30 hores es presentarà, a la sala d'actes de la Fundació Privada Reddis, la sèrie CRITERIS, realitzada per 3 joves acabats de llicenciar en Periodisme.

Els seus autors, Xavier Jiménez, Aida Teston i Esther Rufian, presentaran aquest treball acompanyats del president de la Fundació Privada Reddis, Valero Camps i de la directora de Canal Reus TV, Patrícia Fernández.

La sèrie té com a objectiu mostrar la realitat des del punt de vista dels joves que, a través d'una mirada crítica i optimista, ens apropen a la seva visió de la societat actual i ens donen idees i solucions per a construir un futur millor, mitjançant un discurs propi, diferent al que sovint recullen els mitjans de comunicació. La sèrie, formada per 8 capítols, tractarà temes com l'emigració, el món laboral, el sistema educatiu, la tecnologia 2.0, els mitjans de comunicació, etc.

El treball és fruit del conveni de col·laboració entre la Fundació Privada Reddis i Iniciatives de TV (Canal Reus TV) que porta com per nom "Beca Primer Pas".

L'acte de presentació comptarà amb l'assistència dels protagonistes i col·laboradors de la sèrie de televisió, i es visionarà un dels capítols.

criteris

Beca Primer Pas

En el context socioeducatiu actual, la fi de l'etapa universitària implica un buit per a molts joves. Després d'haver adquirit diversitat de coneixements durant molts anys, arriba el moment de posar-los en pràctica. Sense cap institució que els empari, els joves acabats de llicenciar troben, a dia d'avui, moltes dificultats per demostrar la seva vàlua i iniciar-se en el camí de l'emprenedoria.

La Fundació Privada Reddis, a través de Canal Reus TV, vol fer costat a aquest col·lectiu i obrir-los la porta a iniciar-se en les rutines professionals amb la "Beca Primer Pas".

Aquesta beca, pretén incentivar la incorporació al mercat laboral d'estudiants de comunicació mitjançant activitats d'aprenentatge i servei vinculades amb la promoció i la divulgació de les realitats socioeconòmiques i socioculturals de la ciutat de Reus, on els ciutadans han de ser protagonistes, a través de les seves experiències actuals o passades.

Amb aquest primer contacte amb el món laboral, els joves desenvolupen les seves aptituds i es descobreixen com a professionals. Sens dubte, una bona manera d'ajudar-los a forjar en el món de l'emprenedoria.

Us trobeu aquí: Inici » Projectes i beques » Projectes » Comissió d'ensenyament » Programa CRITERIS: Beca Primer...